Bussrapport #2 Sthlm - Timrå

Inte många mil kvar till Timrå nu, och det är dags för en rapport igen.
Har suttit med hörlurar på mig enda sen vi stannade och käkade, så har inte varit så uppmärksam på vad som har hänt.
Det enda jag hörde var "BLOGGSKANDAL,DET ÄR EN JÄVLA BLOGGSKANDAL!".
Norpish
klagade på att det inte var han som låg på golvet. Och det var faktiskt rätt! Det var dala som låg på golvet.
Det jag menade var att Norpish hundade för albino-hank.

Men i alla fall, har suttit med lurarna på hela resan och lyssnat igenom hela förra årets schlagerlåtar, som väckte en massa gamla känslor, både glädje och sorg!
Och precis som förra året, så är Amy Diamond fortfarande favoriten med sin låt Thank you.
Nu är vi i Sundsvall, och måste avsluta det här på ett snyggt sätt!

Det är asanajs med nya läsare varje dag.
Så därför vill jag hälsa Tvillingarna Eriksson välkommna till Detluktar-Familjen, jag är helt säker på att ni kommer trivas!




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-07 @ 16:20:26
Postat av: Petra & Denise

haha tackar ;D

2009-03-07 @ 16:21:01
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Denise

Du är nämnd nu ;) haha <3

2009-03-08 @ 15:50:52
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0