MER SNART

Dålig uppdatering i helgen, verkligen. Tanken var att det skulle komma en rapport från finalen i Melodifestivalen.
Men herregud vilken besvikelse.
Måns,vad händer? Jag var i stort sett säker på att Månsa eller E.M.D skulle få åka.
Istället skickar vi iväg operapop. Snälla, operapop, det är väl ändå inte sverige?
Låter är helt okej. Men jag skulle väldigt gärna se Caroline Af Ugglas på scen i Moskva.
Vilken otrolig utrstrålning hon har den kvinnan! Hon är ju dessutom från Upplands-Bro.
Senast hon ställde upp i festivalen så hade jag grymt svårt för henne.
Liksom, en 40-taggare iklädd barnstövlar och en gullig klänning sprang hon runt på scen. Men jag antar att jag har mognat, nu tycker jag att hon är stencool. Och framförallt när man ser på henne igår när hon verkligen sjunger med en sådan smärta. Som om hon har....nej det struntar vi i. Dessutom tar hon sin häst och rider med sin son bakpå till skolan, hur ballt är inte det? 
Hon är nog den första riktiga kvinnliga förebild som jag har, tillsammans med Jocke och Lasse.

Nu ska jag faktist dra och hälsa på min stora broder, när jag kommer hem så bjuder Detluktar på ännu mer smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0