Mordhotar + Nya avsnitt!

Vaknade upp och såg att det kommit ännu mer snö idag?! Sjukt ju.
Jag jobbar hårt med filmerna från gårdagens krig, det är på gång.
Och efterfrågan av fortsättningen på "Stick eller fucka ur" är enorm. Det är nästan så att jag funderar på att lägga ut avsnitt 2 och 3 idag!

Skoldagen då.
Började dagen med musik, det var kaos på vägarna så blev lite sen. Men i alla fall, det visade sig att vi nu ska jobba med ett arbete som ska vara klart efter påsk. Man ska fördjupa sig inom ett band/artist.
För mig klingade Kent och Lasse W upp direkt. Men det kändes ändå självklart att jag ska skriva om kent, kan ju varenda liten detalj om bandet. Nästan så att jag vet vilket toapapper Jocke Berg använder!
Men det ska bli kul, ett enkelt MVG.

Fick förresten ett mordhot på sms idag! Så här stod det:
"Skriv en lapp där det står att du älskar din familj
och lämna den på din säng innan du drar till skolan imorgon för
du kommer inte få träffa dom igen..."

Jag är ju inte helt säker på hur den där IPRED-lagen fungerar. Men jag har för mig att svenska staten kan lyssna av andra folk när de pratar i telefon eller smsar. Och det här är ju ändå ett hot av hög klass?
Hoppas polisen jobbar för fulla muggar.

"Stick eller fucka ur" Del: 2
Familjen sitter i bussen på väg hem till stockholm, och är jääääävligt griniga.
Familjen har precis vunnit serien och är klara för final, och det vill så klart festa att familjen är bäst!
Men, det är ju ingen fest utan bra musik? Hur ska de få tag på stereon som de bittra grannarna har?
Allt det här får ni se i avsnitt två!



Stick eller fucka ur - Del 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0