Torsdag, vilken upplevelse!

Hej vänner!
Det har varit en händelserik dag, precis som alla andra dagar!
Jag har började dagen med att försova mig, det var väl inte direkt en höjdare! Stress stress stress, missade till och med tiden hos sjuksyster (undrar varför hon vill träffa mig?)

Dagens höjdpunkt måste väl ändå ha utspelat sig i köket i vårat eget Campen, efter att cp-dala försökt stänga in Jens som krypit ner i den läskiga källarn. Men stark som han är herr Westerdahl, bryter han upp luckan och klättrar upp.
Snabbt får han tag i dala som hade sprungit all världens väg för att hundvika den bastanta karln.
Och just det hörn som jag sitter för mig själv, funderar på livets just då största fråga (ska jag verkligen köpa en coke till Norpish?), så kommer dala och spookie springandes, och slänger sig under bordet. Och jag som sitter en halvmeter ifrån börjar göra mig redo i attack-ställning, får se hur Jens kommer springades med ett spjut-liknande vapen, och börjar hugga dala snabbt och hårt! 
Hade inte dala legat och gapskrattat samtidigt som han fick ett spjut halft genom kroppen så hade jag ingripit.
Istället så sitter jag med öppen mun och ser hur dalas glädje i ögonen möter Jensas mördande blick!
Efter ett tag släpper Jens vapnet, och börjar sparka och slåss som aldrig förr!
Det var först då jag bröt matchen. Men det var en stund jag kommer komma ihåg resten av den här veckan!

Det var tänkt att jag skulle orka skriva om mitt möte med Melker den store, och Melkers husse den store, det var en trevlig stund!
Men ni får allt suga på dagens höjdpunkt med dahla så länge!

Det var även tänkt att jag skulle lägga ut mitt passfoto, men det vettefan!


Golfsäsongen kommer snabbt,redo klasnic?

Kommentarer
Postat av: ´Blidas

kung dala är, heja Djurgården (L)(L)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 forlife

2009-03-05 @ 22:39:01
Postat av: Anonym

Riktig bloggare! Kung på att skriva appas :D Heja gnaget cp ! och dala stavas inte dahla ! UTAN DALA!! hahah king:D

2009-03-05 @ 22:40:56
Postat av: Finns bara en....

Dahla... Den store oxen från Bro, dvs.

2009-03-05 @ 23:14:37
Postat av: victoria

Det är klart man inte berättar för syrran att man skaffat blogg.. ! !

2009-03-05 @ 23:21:42
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: klasnic

Blidic, jag e redo ;)

2009-03-09 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0