Bra natt i gbg

Ja då har man vaknat upp i ett härligt Göteborg. Har varit helt perfekt med sömn, Hunter och Hankie skötte sig bra!

Jag slog på vår sköna tv för att se om det fanns något skönt program. Jag stannade på Nrk, Norska  SVT brukar man säga. Det var "Musehuse" som gick, mussepigg som vi i sverige säger.
MussepiggNorska är otroligt uppfriskande, grymt bra flyt i tugget.

När jag precis kom ut ur duschen, hörde jag hög musik, rättare sagt orgel.
Jag öppnar dörren och ser hur Hunter och Hankie sitter och  har gudstjänst, som sänds på tvn.
Min första tanke var "Herregud, vilka dumhuvuden". Men jag ändrade väldigt snabbt min åsikt.
Jag satte mig ner på sängen och började sjunga med i den pågående psalmen.
Jag tänkte att vi ska spela semifinal idag, och jag tänkte på Tedenby som är jättereligös.
Det kanske inte är helt omöjligt att vi får guds hjälp på matchen idag?
Vi ger i alla fall honom en chans, och det känns bra.

"Det handlar om att handla rätt & fel"



Tyvärr så har jag inte hittat min USB-kabel till mobilen, så ni får vänta på lite hotelmaterial med mera.

Från rum 408 har vi inte så mycket mer att säga, mer än att ni får heja på oss idag mot frölunda.

15.00 är det dags, sweeeeeet!
 
                                    Scandinavium                                                          Bubblet på Opalen
                                     


Kommentarer
Postat av: indians

grattis till en bra match!

2009-03-22 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0