Bro-Örnsköldsvik-Bro 24 Timmar

-06.30
Ja det blev alltså inge bussblogg den här gången. Jag fick tyvärr ingen sponsring på trådlöst bredband den här resan...tråkigt.

Men i alla fall, nu är jag hemma igen, det blev en lång dag. Jag stack hemfrån för 23 timmar och 30 minuter sedan, och nu är jag hemma som sagt.
Vi landade 5 i solna och pendeltågen hade börjat gå, så det var självklart att jag satta mig på pendeln för att kunna åka hem och sova.
Mötte morsan när jag kom från pendeln, hon skulle åka och jobba. Brorsan ska snart kliva upp och gå till skolan om han orkar.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-14.30
Ja nu vaknade jag istället då!  Så jävla skönt, men det var inte meningen att sova så länge.
Har fått sms om att träningen börjar 16.30 så jag får skynda mig på lite nu, köttbullarna ligger och steker i spisens hetta.

Vill skriva lite om den sköna kvartsfinalen igår borta mot Modo, och allt annat som hör till! Men det får jag göra sen, måste äta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0