Lassekväll? Först kvalserien!

Ja vad ska man säga ... Fredag eftermiddag, precis kommit hem från träningen och är ledig imorgon.
Superskönt.
Det är förmodligen den sista lediga dagen vi har tills efter slutspelet, det kan dröja innan det tar slut, förhoppningsvis.

Ja vad ska man säga ... Det är Fredag och idag börjar kvalserien för AIK mot Elitserien.
Så jävla synd att man inte kan vara på plats ikväll mot Västerås inför ett fullsatt hovet.
Jag ser verkligen fram emot AIK möta Djurgården på ett fullsatt globen igen.

Kvällen är ju trots allt lång.
Jag har funderat på ha en Lasse-kväll.
Ta fram det softaste plektrumet.
Ta fram den svarta gitarren.
Bara stänga dörren och softa ner lite ...

Del 4 och 5 ska ut ikväll, sorry om jag är lite seg, men dem är på G!
Väljer istället att lägga upp en bild på Lew´s bil som han vågade ställa utanför campen.
Grabbarna ville visa att man inte kan komma ner från A-laget och göra lite som man vill.
Eftersom att det kommit tonvis med snö under hela natten så grävde dem in bilen i snö. Rätt klyftigt!
Jag hjälpte så klart Lew med hans åk. Jag fick ju lite skuldkänslor eftersom att det var jag som höll honom inne när vi låg och mös i campen.

För övrigt så hade Norpish fått nya stickor av Wallén idag, så han var på glatt humör! Dem var väldigt fina, med sverigeflaggor och annat fint.
Själv var jag jävligt nöjd med mina nya Octo Gun-stickor, så jag var skitglad hela dan!


Lew´s bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0