Lite kort om livet just nu

Precis kommit in, drog doggen runt kvarteret,det var ruskigt skönt ute ikväll, och när man kommer hem så väntar
en fet semla, det kan väl inte bli så mycket bättre? Fast egentligen kanske, har haft ont i magen hela dagen .. men men!

Kom nyss hem från träningen, det var några som kom och trodde dem var nåt.
Men grabbarna i hörnet fukkade ur, och visade riktig stake!
Det var rätt kul och se, att vi verkligen är ett så brutalt tajt gäng!

Helgen då?
Den började med att jag skulle vara hemma och spela,men slutade
med att jag var i norrland och spela. Det var väl lite sådär...
Eftersom att vi hade farit så otroligt lång, så låg vi ju
självklart på hotell.
Och jag, hamnade med dem största idioterna!
Emil Haque från Kista och Pascal Marolf från Schweiz.
Ja jag visste inte alls vilket språk jag skulle använda mig av, och
ännu jobbigare när jag fick den sämsta sängen, eftersom att jag var yngst.
Men sen så visade det sig att Haque kunde både förstå och prata svenska, och engelska!
Men Schweizernöten då? Jag hade tyvärr ingen använding av min spanska...men han kunde engelska!
Men ibland överraskade han, och förstod vad vi sa! Tyska och svenska är likt som fan!

Natten kom, och det hade hittils gått bra. Jag hade hört crazy historier om Haque, att han går upp flera gånger under natten för att äta mat!
Min första reaktion var "stort, mycket stort".
Och så blev det, jag vaknade flera gånger över att Haque var uppe och vandrade omkring, är inte säker på om han åt, men det lät flera gånger som att han duschade! Det är ju stort det med, snacka om hygienisk.
Och Schweizaren då? Varje gång jag tittade på honom, så låg han helt rakt och rullade sina tummar!
Mäkta imponerad!

Tänkte prata lite allmänt om allt
Såklart så är det ofta affärer som håller oss igång på bortamatcher, populära ställen är "Ica Maxi" och "Coop Forum".
Den här gången var det "Coop Forum" som stod på tur, och jag tror den inte gjorde någon besviken!
Ett lösviktsgodis-pris av absoluta högsta klass! 2.90 Kr/hg!
Jag slutade även kvällen på coop med att äta en söt Prinsesstårte-bit med Klasnic Moody, som dock
klagade lite på färskheten.
Men men, är man född på stureplanet, då är det fan inte lätt!


Kung Klasnic och jag tog en fika på Coop Forum Örnsköldsvik


Satte mig på en gammal Bajen-legends plats i omkl-rummet

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du glömde skriva det viktigaste....hur gick matchen??? Kram Jennie

2009-03-04 @ 07:53:19
Postat av: Detluktar

njaaa, så viktigt var det kanske inte..

Men i alla fall! Det var tre matcher, och det gick jättedåligt (torsk 2 och vinst en)

2009-03-04 @ 08:17:46
URL: http://detluktar.blogg.se/
Postat av: jennie

Du får väl skylla på dålig nattsömn då??!!

2009-03-04 @ 18:07:45
Postat av: Detluktar

njaaa, det går inte att skylla på heller tycker jag! :(

2009-03-04 @ 21:34:51
URL: http://detluktar.blogg.se/
Postat av: Hank

Haha blidde :D fan det hände mycket sjukt på det där hotellrummet! bra urval, tyckte dock pascals första kommentar söndagmorgon kl. 07.00, som följdes av ett hysteriskt garv av samtliga inblandade, var i topp av sjuka händelser! Kommentaren bör dock inte vidarebefodras på denna blogg! Språket anses nog som en aning vulgärt och rentav stötande! ;D

2009-03-04 @ 21:47:42
Postat av: Anonym

Går rykten om att ni hade en riktigt, riktigt tight målvakt på dagens träning. Stämmer det?

2009-03-05 @ 21:34:58
Postat av: ryktesmannen

nej det stämmer inte.

2009-03-05 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0