Bussrapport #1 Sthlm - Timrå

Sitter på bussen i bara kalsongerna, kände mig för jävla het.
I princip samma bussresa som förra helgen, bara att första stopp är Timrå,och sen Örnsköldsvik (Modo).
Lite smått tröttsamt, hade vart najs å stanna kvar där uppe.
Är dessutom lite förkyld, säkert från förra helgen då man satt och frös hela tiden...

Jaja, läget i bussen då, kung Gugge har precis gått runt och delat ut dricka, för mig blev det HWILA mineralvatten med citron/lime-smak, riktigt bra, ränsar halsen på skit!

Sitter rätt långt fram i bussen, lyssnar lite på kung Hultin när han drar lite storry´s för ledarkåren. Känns lite som att det är hjärnorna som har den främre delen av bussen. Janmark och Nemeth (som mest klagar på att boken har fel) sitter med varsinna miniräknare och räknar matte, och jag bloggar, bussbloggar! Har även två trötta målvakter runt om mig, Chappe ligger och sover, men Bjurö (från Jonstorp) sitter och kollar på film. Hans frisyr är värd att notera. Rätt sliten, men ändå lite framtids-stuk.

I mitten av bussen står racke vid toaletten, ser ut som en riktig kapten, en riktig hök! Har koll på den bakre delen av bussen. Den bakre delen av bussen brukar alltid vara tagen av lagets gangsters.
"Hank the tank" ser ut att vara den som bestämmer. Vid hans sida sitter hans bäste man, Juggis Trkuljis.
Man ser klart hur Hank rangordnar sina män. Franz, Lord Ekorre och Norpish får inte alls sitta lika nära som Juggis, och framför allt Norpish som får ligga på golvet som en hund.


Norpish röjer på bussen

Kommentarer
Postat av: norpan

kung jag e asså :D

2009-03-07 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0