I stockholm igen +Mingelbilder!

Tja coolerspoolers!
Jag kommer precis hem från Skellefteå/träningen, och är egentligen hur trött som helst!
Flygresan gick kanon, satt bredvid söt-ramstein som blev bjuden på kaffe och bulle, vilken snäll flygvärdinna!
Ramstein bjöd mig på Familje-Guf, så han var ju lika snäll.

Glömde å berätta om resan upp till Skellefteå, då jag fick rå-blame av flygvärdinnan! Jag hade precis vaknat och var helt uttorkad, så jag bestälde in en coke. Jag tar fram mitt Visa-kort för att betala och får höra "Vad tusan är det här för kort, skaffa ett nytt!". Alla siffror hade slitits ut så man såg inte vad det stod, och då fick jag inte betala med det kortet ... Men som tur var så satt jag bredvid Hjälten Jonatan Bjurö som langade fram den stora plånkan och betalade, nu har du fan en coke och en semla upp på mig!

OBS! SM-Final 2:3
AIK - Skellefteå 15.00 På Ritorp,Ulriksdals IP,Solna.


Bjuder på lite bilder från en gammal resa från Modo, härliga sådana!
Produktionen av "Snöturken" har helt lagts ner tyvärr pga ett systemfel, så ni får ut orginalfilmen på sju minuter så småningom.


Dala och Norpish höll ihop den här busskvällen ...


...liksom Jake&Blidic.


Aron The Man hängde med den skandalomtalade mannen Shaggy...


...medans Juggis Trkuljis kväll blev mindre lyckad.


Kommentarer
Postat av: King

SM-Guld!!!!

2009-03-29 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0