Årets sommarplåga?

Tjena alla loofers! (uttrycket är taget från spångabröderna Möller)

Kan börja med att säga att jag är lite småskraj för att få borelia
efter att jag fått min första fästing sen jag var typ ett år.
Det kliar som fan och jag gråter mig till sömns varje natt!

Kom precis hem från träningen och sitter faktiskt just nu med blicken ut mot grannens tomt, där lillgrabben springer runt och leker rövare!
Pojken har en otrolig utstrålning och går verkligen in för det han nu håller på med. Fantasi finns det så att det räcker och blir över. På nåt sätt så känns det som att han blir attackerad av en massa bomber som kommer ifrån luften när han gestikulerar med händerna och putar med läpparna så att han får fram ett explosionsliknande ljud.
Nu försvann han in, kanske lika bra eftersom att jag hade kunnat skriva en hel bok om pojkens värld!
Men kanske blir han ny storstjärna inom filmindustrin, eller en ny Lasse W?

jaja, mycket onödigt tugg...
Fick faktiskt sällskap hem från träningen idag med pendeln, nämnligen
gårdagens stora bloggprofil Martin Lundberg. Jag lovar, han ska inte
få lika mycket utrymme idag. Men han tipsade faktiskt om en kandidat
till sommarens stora sommarplåga när det gäller musik.



Touch and go med Swingfly - årets sommarplåga enligt Lundberg?


Jag vågar inte säga för mycket nu, men det står 2-0 till United mot
Arsenal i den andra CL-Semifinalen efter en halvtimmas spel.
Det kommer bli riktigt jobbigt fram till slutsignalen,
men visst fan vinner vi?

Vi släpper det så länge och blickar framåt, imorgon alltså!
En tuff dag väntar.
Börjar med test på 3000 meter, känns inte som att löpformen är bäst just nu.
Sen är det doktorn som ska köra en skön is-fys direkt efter löpningen.
Och sen på kvällen blir det löpning+styrka.
Det blir mycket mat imorgon, riktigt gott.

Måste till sist tacka henke, eller henkes farsa för dem brutalt goda tårtorna efter träningen.
Med tanke på hur du rev ner alla häckar idag på träningen så kan man ju undra om du gjorde krogdebut i natt...
Grattis i alla fall myten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0