"Dagens rövhål"

Kom nyss hem från en skön promenix i byn, investerade lite tugg när jag väl
passerade lanthandeln, viktigt för att hålla humöret uppen en sån här kväll...

Försöker ladda inför tre prov imorgon, vet inte om det är så himla kul, men det borde man ju fixa.
Lasse håller även humöret uppe just nu, och träningarna såklart.
Så jävla mycket tugg och hat, det tar aldrig slut!
Har inte nog med ork för att hänga ut de personer som ska hängas ut, men jag kan säga så här att du Lundberg, efter en omrösting efter träningen om vem som var "Dagens rövhål"  vann du överlägset, kul va?

Nu ska jag göra nåt som känns lite bättre..
..typ lyssna på lassemannen, vilken hjälte.



Vi ska åt samma håll

Kommentarer
Postat av: Lundberg

Jag tycker det är otroligt omoget av vissa personer att gå ut via media och sprida falska rykten bara för att de själva är veka psykiskt och inte klarar av lite bra tugg och fega tacklingar! Torka tårarna och väx upp nu frazze!

2009-05-13 @ 09:28:59
Postat av: Lundmark.

Måste bara säga att det var en tung kommentar.

2009-05-15 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0