söndagsöndagsöndag

Bara för ett fåtal sekunder sedan så viskade en fågel i mitt öra...

Vi har saknat honom i över ett år
Ingen vet var han tog vägen
Ingen vet var man såg honom sist
Världen blev knäpptyst när tangenterna slutade smattra som de gjorde dag in, och dag ut.

Somliga kanske ser oss som konkurrenter, värsta fiender.
Men så är inte fallet, för mig är han en vän, fingerspets och förebild.

Brunkerpojken is back, bättre än någonsin.


Ja alla ni fladders, jag hade en underbar kväll med världens underbaraste lag i fredags, men annars
så har inte jag och min tutte gjort så himla mycket. Jag avslutade min sköna helg med 9 hål på BBGK, 9 hål som för det mesta bestod av ruggit skönspel och långa drives.

Beklagar för den sämsta uppdateringen jag har haft, men det ska komma massor, speciellt om Guldkvällen med världens bästa gäng. Ni som har bilder från kvällen får jättegärna skicka dem till mig.

Fan, dags å sova på allvar, skola imorgon igen, och träning!


"Every look i take make me want you more"

Kommentarer
Postat av: caroline

härlig bild!

2009-05-11 @ 00:00:17
URL: http://carolineblixt.blogg.se/
Postat av: robban

vad har du i hcp, i golf?

2009-05-11 @ 08:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0