Grattis Niklas&Annie!

Det är Tisdag på Solna Gymnasium.
Var i skolan 07.30 och värmde upp med Vinternoll2 inför nationella i MatteA! Den låten är faktiskt jävligt bra, brrrra flyt!
Sen blev det lunch på Operakällarn idag igen.
De bjöd på förvånansvärt bra mat idag! Tjockkorv med stekt potatis. Det var det godaste jag ätit sedan jag började här i Januari, idag får ni plus solna!

Igår kväll kom lilla Emil till världen. Ett stort grattis till Niklas och Annie, det måste kännas helt otroligt! Det måste vara en sån där känsla som man inte alls kan tänka sig hur det känns, utan att man får vara med om det.
Jag bjuder såklart på min favoritpsalm!

Psalm 606
Det gungar så fint när han bär dig, mitt barn. Han går på så mjuka sandaler. Hans mantel är vävd av det lenaste garn. Hans arm är så stark, hans doft är så ren. Han känner var rot och var grop och var sten, och han nynnar en sång, som han gjorde en gång till stjärnornas ljusa koraler.

 

Bebisen på bilden är ej Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0