Grekmatteskolan 1 - Lite annat grektugg

Hola los guapos!

Samma plats och samma tid igen, försöker skriva ihop nåt läsbart.
Har inte varit lika varmt idag, det kanske man ska tacka lite för! Svettas som en isbjörn i Afrika.
Har hittat mina två bästa vänner här nere också! Carlos och Margarita heter dem.
Carlos är pizzabagare, och Margarita är den godaste pizzan i poolbaren! Äter ungefär 6.8 Margaritas om dagen.
Carlos är förresten kung här i hooden, han glider runt i en pimpad BMW på fritiden och raggar upp småsmisk!




Trazans brills, förlåt för det!


-------------------------
Den perfekta grekmatte-skolan
Del 1

Tjena alla torra och lena svenskar!
Som ni kanske vet befinner jag mig i mattornas land, nämnligen Grekland.


Mycket har vi i sverige, men är det nåt som vi inte har så är det den ultimata mattan.
I åratal har vi försökt odla den perfekta mattan, utan några större kunskaper! För så är det väl?
Men vi kan ju inte vara bra på allt, vi lyckades väl med SAAB? Eller nåt...
Grekerna har sina två underverk; Tsatsiki & Mattor

Men i alla fall, jag ska hjälpa er att förstå att det finns en del grejer
som krävs för att få det som alla män VILL.
Den första hemligheten som ni får veta idag, är kanske inte
lika självklar som jag ser den.

Generna är en av dem viktigaste delarna.
Ett släktträd där alla har ett hjärta av guld
och har generation efter generation jobbat med "familjemattan".
Är inte mamma och pappa tillräckligt helhjärtade?
Ta tag i det nu. Do as the Greeks!
 
Exemplariskt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder Rirren! Ringde förrut men ni var ute.. Sköt om dig och hälsa Rob!

2009-05-25 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0