Fishbone underweare! Dessutom Grekland imorgon.

Sådärja, nu var barret kapat och imorgon drar jag söderut för lite varmare breddgrader!

Har varit en ganska seg och långsam dag.
Började dagen med is-fys klockan tio imorse, jävligt kul och jävligt svettigt! Äntligen så fick vi ha lite puckar på isen, så det var rätt mycket skott blandat med skridsko. Lyckades även få upp gröten jag åt till frukost.

Stämningen efter träningen var ganska lugn och lite smått deppig, vet inte riktigt varför. Men otroligt mycket love var det i duschen, det kändes verkligen! Fick öppna min lilla present som jag fick av lundberg också. Väldigt sött inpackad i en konservburk med en gullig rosette runt om!
Innehållet var något som jag gillade skarpt och kommer att användas väl.
Nämnligen två par kalsonger med om jag inte minns fel, Lehmann och några andras egna kalsongmärke, "Fishbone"! Björne och Salming, släng er i väggen säger jag bara! Mina var dessutom Special-made just för mig, det stod "Chefen" på dem, mäktigt som bara den!


                                           Du är en ängel, Lundberg!


Jag kom hem, bara slängde mig ner i soffan och somnade på ett par sekunder. Sen låg jag där i nästan två timmar. Minns att jag gick upp sen halvsovande och arg efter att farsan skrattat åt mig, jag hade tydligen gjort nåt roligt i sömnen igen. Aldrig kan jag hålla mig lugn när jag sover, det är förjävligt!
Jag vaknade så småningom till liv, gick ner till köket och hittade de godaste resterna från igår! Svepte i mig det i ett naffs och skuttade iväg till pendeln.

Klippte mig hos Sara som vanligt. Jag vet inte om jag har grekfeber, men jag har i alla fall för mig att hon är grek! Det spelar i och för sig ingen roll. Men idag var hon lite skum, Pratade mer än vanligt och påpekade lite osköna saker.
Hon började lite smådrygt och sa "oj, här var det mycket hår, hoho". Liksom, ja, det var typ därför jag kom.
När hon började få bort håret i nacken så sa hon "jag sparar lite extra eftersom att du har en så himla lång hals och nacke". Haha vafan,Tjena, giraffen här...

Åter igen kollade hon på min nacke, och kände lite extra. "Du borde kolla upp det här" sa hon.
Shit tänkte jag, var det hudcancer som var på G eller, var min första tanke. Jag kände själv och förstod vad hon menade. Hon tyckte jag var lite svullen i nacken, det var ju bara min körtlar som blir lite stora när man har lågt imunförsvar, t.ex. efter träningar. Hon verkade tycka att det var jättekonstigt! Alla människor har ju faktiskt sånna.
Men men, Sara gjorde sitt jobb och lyckades fixa till mitt eländiga hår, fick ett superbra schampo som hon sa att jag skulle använda istället för "diskmedlet" som hon kallar typ Head&Shoulder, Fructis och allt vad det heter! En supergullig nessecär för resan också, en riktig hjälte!

Det var nog det sista, borde börja packa nu. Sticker som sagt imorgon, jag lär uppdatera från "downstairs". Sköt om er!

 
C  YA 7KA JEWLAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0