blablabla, förresten, najs med fys igen, hejdå

Säsongens första fyspass är avklarat, och det med stor glädje!...eller vad jag ska säga, jag menar att det var grymt jävla kul att komma igång igen.

Efter en månad av slappande, endast golf, så var det dags igen. Lite spännt och lite ångest som vanligt inför fyssäsongen, men när man väl kommit igång så är det alltid lika skönt! Det var riktigt underbart att få slita igen, och framförallt att sitta i omkl-rummet och dra nån skön myt, eller lyssna på nån ljuvlig rökare, underbart!

Dagen var full av överraskningar, vet inte riktig vad jag ska ta med.
Helt klart Lundbergs sköna början på fyspasset, som låg sist efter 5 km löpning och hade brutal
håll. Men så hände det grejer.
Roggans kolsvarta kaffe som han druckit 10 minuter innan, sprutade ut i Lundbergs blod.
Det var med en jävla vilja han avslutade löpningen, och sedan genomförde det tuffa styrkepasset.

Jag undrar om han står på Metalicas konsert lika pigg som då just nu, han och klasnic.
Liiiiiite avis blir jag nog ändå, Metallica liksom......

Ligger i sängen nu och ska sova snart, har fått i mig fett god potatis med fett god biff, och en feeeeeeet god sås!
Trött som fan, trött på att jag inte orkar skriva ner allt jag vill skriva, istället blir det bara en massa babbel!

btw, humör is the shit, the shit is humör, think about that shit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0