Söndagen får avsluta helg nummer 3 i den 5:e månaden

Söndagkväll, i och med detta så är den tredje helgen i Maj över.

Har varit en hellugn helg, men överraskande bra väder tycker jag!
Spenderade Fredagen @ gökens house, det var lanisch, imponerade rätt rejält med mina prestationer på Mario Tennis, så mycket mer behövs inte sägas.

Lördagen var inplanerad redan några veckor tillbaka, återträff med gamla Hammarby 92-laget. Det var synd att en stor del av laget inte kunde medverka p.g.a aktivitet med sin egen förening. Men det känns inte som att det var sista gången, kanske en längre och lite mer välplanerad träff i framtiden! Annars då? Jo spelet fanns minsann kvar, kul å se! Det var ett bra tag sen vi hängde ihop känns det som nu, mycket har hänt sedan 2005!

Avslutade helgen med en Söndag, också en lugn sådan. Gjorde mitt bästa för att göra frukost åt Therese, det blev väl i alla fall helt okej. Träffade ett gäng bönder lite senare på dagen, hängde med dem hem för att langa lite lanisch. Lars Winnerbäck susade ur högtalarna medans jag lirade lite Mario Tennis. Blev mest GuitarHero WT, Vinternoll2 som spelades om och om igen! Riktigt bra gnugg på den låten ...
Vi fick idén att dragga upp till IP och sparka läderkula, jag gillade helt klart den idén. Jag hämtade genast mina F50+ som är knappt använda.
Vi ledsnade efter ett tag, alla drog hem. Jag och jonte var sugna på golf, så vi kirrade några korvar ner i bajjan innan vi åkte upp till banan! Jag fick den äran att slå ut först inför storpubliken. Jag gjorde dem inte besvikna!
Det blev i alla fall fyra hål och ungefär 300 bilder tagna innan vi åkte hem. Jag fick åka hem med en riktigt gammal legend i hans legendariska bil.
Nämnligen Håkan Kamb, i hans Volvo T4. Han bjöd på höga varv och lite bruce i högtalarna.

Dags för mig att sova, ska besöka tandläkaren imorgon också, det gillar jag!
God natt,nyponbuskar.

 
Klicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0