Cheers

The night was soooo young and soooo full of united-love.......

Nyss hemkommen från Scala City, lite skön souvlaki och lite oskön fotboll.
Mjaaaa,blev inte direkt som jag tänkt mig...det var mycket som inte stämde.

Det var helt enkelt inte uniteds kväll, det var inte mycket de lyckades med. Det var väl i första minuten nån gång som det var riktigt riktigt nära på Ronaldos frispark då koreanen var nära att snubbla in bollen i mål, men såklart inte!
Inte värt å skriva om matchen, mer än att Barcelona var riktigt snygga och spelade vackert så in i bövelen!
Grattis barca.

Själv känner jag mig som en vinnare idag, efter segern i den Grekiska dubbeln (Boule & Tennis).
Boulen var det inge snack om direkt, fick känna lite på kulorna innan jag drog iväg med mina förtjusande 8-4-3, inte alls så svettigt som det ska vara!

Tennisen var inte direkt någon match heller. Hade Serena Williams vid min sida, det gjorde inte det hela svårare precis! Kul vare, riktigt svettigt i den riktigt svettiga värmen.

Blev en riktigt trevlig kväll i alla fall, tack tack.
Fuck, dessutom fuck för att jag inte har lagt upp Grekmatteskolan, fuck.....

Cheers på er

.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Igår satt du säkert vid datorn och undrade vart jag var, kan svara nu. Var helt enkelt inte där !

Haha ne tänkte faktiskt skriva en helt annan sak..



Vill du vinna långkalsonger tävla på min sida langkalligar.tavling.se



Ha det !

2009-05-28 @ 18:02:08
URL: http://klopotowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0