kortkort, tjarrå

Tjena alla hjältar.
Dagen blev inte precis som den skulle idag, men inte fan bryr jag mig.

Annars mår jag bättre, har slutat att proppa i mig
piller för min tutte, så min bloggförlamning släpper snart.

Jag känner att jag ligger efter som fan just nu.
Mycket har hänt, och mycket händer.
Vet inte i vilken ände jag ska börja, men tydligen
så är Guldfesten jävligt populär, det kanske är
den jag ska skriva om imorgon när jag har gjort
mina tre prov och är lite halvskön i skallen.

Är jävligt sugen på golf just nu, man kommer
fan aldrig ut på banan längre.
Golf behövs helt klart, då rensar man skallen
med all skit.
I söndags var jag i alla fall ute, det fick faktiskt bra för en gångs skull!
Kul att jonte var med, han ville gå hem redan efter fyra hål. Riktigt
trött och sliten kille, det var bara kul å se hur han spelade, det är
aldrig fel med lite humor heller. Ska inte berätta för mycket, ni
får själva se ett klipp med hjälten där han ska slå ut på hål 5.




Nu ska jag alldeles strax dra mig in och träna. Det blir en vecka utan Lundsbergs resesällskap.
Då jag ska klara den dagliga tripen, med pressbyrån och allt vad det innebär! Även fast han brukar vara
väldigt frånvarande när vi reser, se själva!

Kommentarer
Postat av: ...

Jonte, du lirade lika illa som jag mådde efter slaget i skogen på 6:e förra sommaren..

2009-05-12 @ 22:41:24
Postat av: johnte

haha legenden!

2009-05-14 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0