Maradona på sveavägen?

Tjena alla liberalister.

Jag har haft en mindre bra dag, typ... Började i alla fall dagen med min bästa vän i skolan - MatteA, nationellt prov...
Det kändes ändå jättebra, satt i Aulan och skrev med en massvis främlingar. Jag uppmärksammades mest av ljud- och ljusborden som stod i mitten av aulan, det vankades konsert Jag bara älskar det där, livemusik inför människor, vilken känsla! Jag är jättesugen på att spela nåt på skolavslutningen, men jag är lite skeptisk... Solna liksom, lyssnar dem på riktig musik? Nej jag vet inte... Men i alla fall, teknikborden höll mig vid liv, jag gillareeee...



Efter det så begav jag mig ut på gatan utan några som helst planer för framtiden. Det visade sig i alla fall att klockan blivit för mycket för att hinna till träningen...som tur var så hittade jag Lord-Ekorregatan, vi hoppade hastigt på buss 515 mot Odenplan för att se var den ledde oss. Det visade sig att den gick till just Odenplan.
Så vi gick av där, i hopp om att hitta ett soligt café. Vi bestämde oss ganska snabbt för Mc'donalds, det är ju ett ställe man kan lita på ...
Vi satte oss med våra Cheeseburgers i solen, och där fick vi underhållning i ,verkligen! Inte riktigt som när Rönning (vi ska åt samma håll) gav oss de bästa movsen på scen under Guldfesten, han har en sådan feeling i höfterna när han juckar...


Lord blev helt till sig av underhållningen


Det var i alla fall det skummaste jag sett på länge, mycket länge!
Förbi oss stryker en man med den mörkare typen utav hudfärg, med väldigt tunt hår, men det hår han hade var slickat bakåt. "Man skulle kunna säga att det var en svart Söderman" sa Lorden samtdigt som han tryckte in en cheese i käften. På ryggen hade han en fet ryggsäck, i högra handen en mini-stereo tryckt emot örat, och i vänstra örat en öl.
Min första tanke var "stackarn, varför finns det så mycket sjuka typer i stan?", och inget mer med det....
Efter ett tag så ser jag honom igen. Då har han ställt ner sin ryggsäck i mitten av den stora ytan (vid Rådmansgatan ni vet) och tagit upp två fotbollar som han går runt och sparkar på, fram och tillbaka över den ca 70 meter långa plattan.
Helt plötsligt ser jag hur han ställer ölen på huvudet, och iskallt går fram till en av bollarna, och börjar jonglera!!!!! 
Han bara jonglerar och jonglerar utan stopp, helt oväntat, riktigt imponerad blev jag.

 Har flera sköna stories för er att berätta, det har hänt massvis idag. Man behöver bara att glida ner på rittan för att få sig ett gott skratt! Känns inte som att ni är så sugna på att läsa mer nu efter det här martyr-inlägget.
Sköt om er.

Just precis, här har vi mästarn

Kommentarer
Postat av: lindis

haha skön snubbe ;p

för övrigt kan man ju undra var du fått namnet "det luktar ifrån haha:D puss

2009-05-13 @ 22:24:19
URL: http://lindooo.blogg.se/
Postat av: Caroline

spela Oasis så gillar alla det ;)

2009-05-13 @ 23:35:25
URL: http://carolineblixt.blogg.se/
Postat av: Brunkerpojken

Fan va glad jag är för din skull att du inte hann till fysen. Det kan verkligen liva upp livsglädjen!



Sitter just nu och väntar på tredje perren i en sjuk jävla match mellan Wash - Pits. 5-1 till Pits inför tredje. Jag har dock hopp kvar av den enkla orsaken att det var supergubben Alex The Great som gjorde Washingtons mål med ca 5min kvar av tredje.



Sticker ut hakan och säger 5-5 efter full tid, Green gör ett och Ovechkin ytterligare tre.



/Din bästa vän, Marcus

2009-05-14 @ 02:54:33
URL: http://brunkerpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0