från kids till 40

Tjeeeeena höstlovet!
Tillbaka efter en sista veckas hektande, det var typ bara sova,träna,
plugga,sova,träna,plugga,sova,träna,plugga,
sova,träna,plugga,sova,träna,plugga,sova,träna,plugga...ööööööööösch, skadligt för bövelen.

Ligger i alla fall just nu i sängen och fick en jäkla god frulle av morsan på sängen, som
för övrigt fyllde 40 barre förra lördagen!
PABAMM så det var lilla partyt då vaaaa...tog mig in i pappa-rollen, den här
gången åt mina snuttjullar till sysslingar Matilda och Gustav! Supersköna kids.

                                            Kidsen

I lördags far vi upp till skellefteå, där jag brottades med lill-nille i täckena
hela natten lång...asgriniga norpisch låg själv i sin säng med sin fakking
Iphone....

                                        Nillen & jag

Jaja, ska glida iväg på träning snart


Kommentarer
Postat av: nilli ;)

fett coolt att jag är med på det luktar

2009-10-28 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0