7. Jag fattar alltihop

7. Jag fattar alltihop - Lars Winnerbäck
Pianot som drar igång låten ger mig en
känsla av att det här är en tung och känslosam
låt, och det är precis vad det är.

----------------------------------------------
Sitter på ritorp just nu och försöker ta tag i mina
studier, rätt jobbigt, och rätt mycket att göra.
Skolan är rätt jobbig...tänk om det räckte med
att bara träna? Fasen så bra jag skulle må!

Solna gymnasium
har ju knappast blivit bättre
under sommarmånaderna...varför är det
ett flertal personer liksom jag som inte riktigt trivs att gå i den
 skolan? Kanske beror det på att det är för mycket
snack på vissa personer i ledningen? Känns
ganska så klart.

Jaja, har precis tryckt i mig en fin matlåda.
Nackdelen med matlådor är att när det är slut, så är det slut.
Fördelen är typ...du kan ta med dig maten och äta den när du
känner för det? Min Teori.

Om vi släpper det här för en sekund och fokuserar på något roligare.
Klickade mig in som vanligt på aftonbladet.se och ser en artikel om
LW. Det visade sig att jag tydligen inte är ensam om att tycka att
lasses nya album låter som kent.

Min första tanke går till kent, hur tar dem det här egentligen?
Det har alltid snackats om att "kent" och lasses personligheter är
väldigt lika, och det är dem, bitvis. Men musiken? Sällan har deras
musik varit lika varandra...tills nu! Vad har egentligen fått lasse att göra sån här musik?
Men samtidigt känns det som att kent inte kommer låta som kent i framtiden.
Hur som helst, jag hoppas det blir en förändring jag gillar.

Till sist;
Ge oss ett album lagom till sommaren kent!


Kommentarer
Postat av: Elin

Huhu, så sant så! :D

2009-09-22 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0