8. Köpenhamn och överallt

8. Köpenhamn och överallt - Lars Winnerbäck
En himla mysig låt, måste jag säga.
Ingen riktig topp, måste jag säga.
Men det är verserna som får den så där himla mysig, måste jag säga.

-----------------------------------
Haha jahaja era lirare...söndag den tjugosjunde september.

Det var ett antal timmar sedan jag skrev, förlåter ni mig?
Har jobbat hårt dem senaste dagarna.
Sliter som ett litet as, men fasen så bra det känns.

Morgondagen, en Måndag.
Börjar 11.10, förväntar mig en temperatur på 14.5 grader
när jag åker till skolan vid 10-tiden.

Det blir av lite slit i skolan, förhoppningsvis ger det resultat, som det sägs.
Fotografering, hur ska detta nu gå till? Samma visa varenda år...

Måndagens trippel 28/9
HV71 - MoDo              1 (Hockey)
Sirius - Storvreta        2 (Innebandy)
Man City - West ham   1 (Fotboll)

Måndag kväll ska tillbringas på Råsunda i hopp om
en trevlig fotbollsfest. AIK - Djurgården.
Det är 5-6 år sedan jag såg ett fotbollsderby på plats.
Om jag inte har helt fel så var det mot Hammarby, då det
självklart blev gnaget-vinst! Starkaste minnet är så klart cykelsparks-målet våran egen Mats Rubarth bjöd oss på. Då var det fotbollsfest. Snälla, håll rötäggen borta imorgon.

Veckans Fynd:
Helt klart Willys 12 kronor för tre skotte kan ingen motstå!

God natt på er slapptaskar


Kommentarer
Postat av: Lycke

Vart tog uttern vägen?

2009-09-28 @ 22:35:25
URL: http://lye.blogg.se/
Postat av: "JÄVAL BALLE"

saknar dig, hoppas du har det bra gubben!



PS.hoppas du vet vem jag är

2009-09-28 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0