6. Jag får liksom ingen ordning

6. Jag får liksom ingen ordning - Lars Winnerbäck
I en månad har vi fått känna på den här låten nu.
Vad är det här liksom? Ett helt nytt sound, du överraskade
oss rejält med den första singeln!
Men, lika bra som överraskande!

------------------------------------
Precis kollat klart på elitseriepremiären mellan Färjestad-Skellefteå.
Såg rätt intressant ut, men hockeyn blev knappast bättre ju längre matchen
gick...kanske lite premiärnerver som spökar? Kul att det är igång i alla fall!

- Precis lagt mig i sängen nu, ruskigt skönt, lugn dag har det varit.
Pankisarna smakade prima balerina, lika så farsans kötfärssås!

- Dags för träning imorgon igen då! Superskoj, låt dagarna gå fort
så att matcherna i helgen kommer snabbt, superskoj skare bli!

God natt era skönheter, låt inte tiden ta era liv.
Har förresten mygg på mitt rum, jag njuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0