Murray Golf Course

Sådärja!
Ännu en golfbana spelad, den tredje på amerikansk mark.
Men det hela började hyfsat illa när halva gänget stod på en golfbana, och halva gänget var på en annan golfbana...tack vare våra supersnabba bilar så räddade vi upp situationen (dock hann klockan ticka förbi 18.00 så vi fick inga jäkla golfbilar).
Hur som helst så var det en jäkla fin bana, och det surras om att det är dags igen imorgon.
herregud, jag har spelat mer golf den här veckan än vad jag har gjort på en hel månad i sommar.

Efter ett antal hål så skulle vi röra oss hemåt, och som vanligt åkte jag med weals. Den här gången blev det dock en rysare. Vi kan inte ha haft mycket bensin kvar? Mätarn stod på empty när vi åkte ut ur staden, och vi klarade oss till och med tillbaka.

Så jag kom hem, renee började att laga mat, och jag tog en dusch.
Jag förstår inte hur de kan vara så vänliga, tänk bara på vilket krig det kan bli om vem som ska laga mat hemma. Här kom jag liksom hem, frågade robert vad det fanns för mat. Han svarade nåt liknande med "Jag vet inte, men jag har en fru som kan göra det mesta, vad vill du ha?".

Vi satt kvar rätt länge efter att jag ätit klart och pratade. Jag visade dem lite bilder från stockholm, livebilder från webbkameror.se (hehe). Det första de kommenterade var hur mycket vatten det finns i stockholm, det är väl inte direkt det första jag lägger märke till. Vi hade i alla fall en trevlig stund, pratade nästan bara om sverige.
Känner man sig det minsta ensam så är det bara att ta ett surr med, det är verkligen super.

Nu, äntligen, ligger jag i sängen. 09.00 am är det dags för lagets första träning, det ser jag fram emot. Men det jag ser fram emot just nu är en härlig natts sömn. Månen lyser för fullt, hoppas på ett gäng sköna drömmar!

Puss från mig

Kommentarer
Postat av: mamma

Va bortskämd du blir nu gubben!Puss

2010-08-26 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0