On my way - Amsterdam

 

Hallå på er där ute!

Har för ett par timmar sedan lämnat min mor, min far och min bror kvar i sverige...alla ni andra också!
Befinner mig just nu i Amsterdam, en 2-timmars trip som var otroligt behaglig, somnade precis efter boardningen och vaknade efter landning. En trött kille som inte sovit så speciellt mycket i natt alltså, men nu är jag på benen igen!

Det tunga hjärta som under en tid imorse belastat mig har släppt, ungefär som jag hade förväntat mig. Allt känns verkligen rätt, spännande, och jag älskar det jag ska göra.

 
                                              pic006

Vill passa på att dela med mig av en liten sång, lyssna och njut. Relax liksom, känn hur skönt det är! En superfin bit.
Vi hörs snart igen kompisar!!


Kommentarer
Postat av: Gävle

Puss

2010-08-20 @ 11:38:55
Postat av: DK

streets of (ditt framtida nhl-lag) philadelphia! <3

2010-08-22 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0