dagarna går

hej hallå på er!
ny vecka, har haft en faaaaaaaaantastisk helg.
timmarna går och snart flyttar jag.

idag fick jag besök i brevlådan igen, en trevlig lite överraskning; en bild från typ 1997 och mitt gamla kent-plektrum.

Sommarens...
...Album: En plats i solen
...Låt: Hela "en plats i solen", men...Skisser för sommaren och Ensam lång väg hem.
...Fras: "Snälla säg det igen"
...Toffel: Jejja
...Sämsta: Kent, Långholmen 22 Juli, sorry.
...Flickvän: -
...Pojkvän: -
...Storasyster: Jejja
...Film: "Farsan"
...Dansk: Rasmus Sebach
...Monster: Lady GaGa
...Tvillingar: Jejja & Bella
...Maträtt: Machosallad
...Lök: Norpan

nu ska jag bege mig till bålsta och säga adjö över en bulle, blir mysigt det!
sen vill jag bara säga tusen tack till tvillingarna som tog sig ner till staden idag, puss!


Kommentarer
Postat av: Jejja

HAHAHA jag är ingen toffel :)

2010-08-20 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0