Yesman

Slängde i mig en fet subway så nu klarar jag mig ett tag.
Ganska precis 3.5 timma kvar tills mitt plan går mot min slutdestination Regina, har då varit ute och rest i ett dygn.

Om vi backar ett dygn bakåt då? Juste <3

Sitter med lite schysst utsikt över startbanan och ett gäng snygga skyskrapor...? Hur som helst, det är rätt många plan som dragit förbi nu, ser rätt häftigt ut när dem bara glider iväg upp i det blå, mjukt och skönt. Vart ska alla egentligen?  Nu är det skymning här i Minneapolis, vi ska ut å göra byn, ska ni med?


Satt precis i telefon med pappi, en trött liten rackare i sin säng som kom trea idag på företags golfen!
Strax efteråt ringde jag upp min vän makuz som befinner sig ute på västkusten, han skulle dock hoppa i poolen.

Dags att leta reda på lite rakhyvlar osv osv, måste ju vara lite fräsch när jag kommer fram!

Varma hälsningar från en öm röv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0