Nya prylar

God morgon!
För andra gången somnade jag med datorn i sängen...jag har inte sett klart en enda film sen jag kom hit.
Gårdagen var rätt spännande, vi åkte iväg till en farm, en äkta amerikans farm. Ja ni vet, med djur och sköna odlingar.
Deras kor var helt underbara, de var så brutalt sociala. De hade fyra hundar, den första hette Whiskey, han som alltid skulle vara i centrum. Sen hade vi björnen, oh my gosh säger jag bara...han såg ut som en labrador, men tre gånger vikten! Den var helt sjuk, de sa att han vägde typ 180 pounds, vilket är bara 30 pounds från min vikt. Haha fyfan vad jag garvade, så jävla tjock helt SJUKT! Sen hade vi en liten rackare, kanske den tröttaste på planeten...inte så konstigt, han var född 1993. 17 jävla år!!! Han hade dessutom varit döv de tre senaste åren, vilket liv! Sen den fjärde var också 17 år, men mycket piggare...som min farfar, 92 bast och hur fräsch som helst. Det häftigaste var nog ändå majsfälten...sånt som man bara sett på tv! Så vi fick med oss lite färska grönsaker till middagen.

Idag har det hänt grejer! Weals hämtade mig vid tio och körde ner mig till arenan. Där träffade jag min kompis Hampus (Gus), så vi båda gick upp och hade ett möte med pats ny GM, vilket var mycket intressant. Sen var det dags att komma ner i omkl-rummet, mäktigt! Fick nytt material, alltid lika kul...lilla julafton. Så imorgon hoppas jag att vi kan gå på is några stycken!

Dags för lunch nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0