segt

Tiden går ganska långsamt just nu...bara går och väntar.
Jag längtar så in i helvete till säsongsstart.
Imorgon träffas i alla fall laget för lite fys, sen på fredag går vi på is....nya prylar.
Hade varit skönt om jag hade haft en bil tillgänglig så att man kunde glida lite, men icke.
Tror inte ens att jag skulle hitta tillbaka hem. Det jag vet är att man åker west Rink Ave, där tar man vänster direkt efter järnvägen.  Sen där nånstans bor jag på Bruton Place 42. 
Ikväll då? Golf antar jag, med en laxing i potten...nåt sånt. 
Men som sagt, lite segt, vill komma igång.

                       
Det här är i alla fall min vän jonis_aik, han har ny pc, en laptop.
Så nu för tiden kan vi prata i telefon och se på varandra, som om det vore irl.
Imorgon börjar han klockan 12, vilket betyder att han kan gå upp vid 10
och tare jäkligt cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0