December, jag väntar fortfarande

Sitter framför tvn och ser på St Louis - Chicago.
Slickar upp de sista dropparna från julmusten.
Synd att den är slut.
Men vad gör det? Om mindre än tre veckor e man ju hemma!

Har tagit hand om en nio veckor gammal labrador dem senaste veckorna, världens goaste! Tänk om dem kunde vara så hela livet.
Läste faktiskt en artikel idag om att de har lyckats få möss att vara ständigt unga, tror det var på Harvard man gjorde det. Nån gång blir det väl möjligt att köpa en hund som är valp hela livet. Samma sak lär ju hända människor, vad förfärligt mycket människor det skulle bli...

5-1 till Chicago efter halva matchen, verkar bli en tung kväll för Blues-lirarna.

Nej nu ska jag förbereda mig för den kalla natten, -30 skall det bli. Synd om er som har "Ryss-kyla" förresten.
Hej.

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:47:19
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Pappa

-21 grader i morse Rirren!

2010-12-01 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0