En dag i Balgonie

Tjena kompisar, sitter med ett trött tuggummi i munnen!

Igår så vann vi, idag så tränade vi några mil utanför Regina på ett ställe som heter BALGONIE, sen åkte vi skridskor med massa små ungar, autografer,bilder osv osv, sen köpte jag två mars, det var gott, det var en solig söndag, det var en kall söndag, en fin söndag alltså, mycket sol, mycket kyla, jag har inte så många punkter i den här texten, inte än i alla fall, tiden går fort som fan, ännu inga punkter vad jag kan se, på tisdag möter vi everett silvertips, ett gäng amerikaner, galet va, funderar på att lägga mig ner å se på årets julkalender som jag inte riktigt har koll på, sen kanske lite idol för det har jag inte sett sen i oktober, har hört att minnah karlsson e en sköning, googlade lite och hon såg ju mysig ut, jag hoppas att hon vinner, tydligen är det en knarkare med, han heter typ jay, och man ser ju att han e luffare, loser, men minnah måste ju vinnah, juste idag ere andra advent, tiden går fort men ännu inga punkter, ser mig runt lite i mitt rum och funderar på att städa, kanske lika bra nu när man har lite tid, sen åt jag två mars till, nu är dem slut, men det var gott.

Okej kompisar, var rädda om er nu!
ps. man kanske ska raka ansiktet lite ds.


Kommentarer
Postat av: Erica

eller, så kanske du ska ringa mig :)

2010-12-06 @ 04:21:53
Postat av: Pappa

Mkt socker verkar det som...

2010-12-06 @ 08:41:55
Postat av: mormor

Va rädd om Dig själv du. Och lycka till på tisdag.

Kram

2010-12-06 @ 22:30:03
Postat av: Jejja

haha du är ju bäng :

2010-12-10 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0