Jobbar mig hemåt

klart det blev förseningar! Sitter i calgary just nu (det blev alltså inte toronto som jag trodde) och väntar på mitt flyg mot frankfurt, ett par timmar försenat, så det betyder att jag missar mitt plan i frankfurt mot sthlm. Intressant det här!

Sååå...här sitter jag, i calgary. Har inte så himla mycket att göra. Kollade ut över staden och och kom på att jag ska spela utomhusmatch här om ganska precis 2 månader.

Tog nyss ett käk på en liten restaurang. Började surra med ett edmonton-fan, full som en kanon! Tiden den gick och jag var tvungen att dra mig mot min gate.

Sååå...här sitter jag, vid gaten i Calgary. Fyra timmar sen. Sitter och slurpar i mig min tredje tim hortons-kaffe idag. Värdlens bästa kaffe, lovar. Just nu har jag en medelålders kvinna framför mig som ammar sin lilla unge. Hajade inte vad hon gjort först, hon satte ju på sig nåt slags förkläde och stoppade ungen där under. Fyfan för att resa så långt med så små barn.

Jäklar, höll på att glömma.
På flyget hit satte jag bredvid en liten indian (first nations), 10 år kille. Han var så trött, hans huvud nickade fram och tillbaka så att han nästan skulle få nackskador. Och som han dregglade! Helt sjukt! Det droppade verkligen från underläppen. Man vet ju hur jobbigt det är när man är så trött. Alla gåner man suttit på pendeln och slumrat till, känslan av saliv på väg ut ur mungipan. Stackars pojke.
¨
Nu så, nu ser jag mitt feta plan ansluta sig till gaten.
Vi hörs om 10 timmar.


Kommentarer
Postat av: mormor

Välkommen hem. Ska bli skitkul att ses.

2010-12-20 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0