Maratonflöjten

Glömde berätta om det lyckliga ögonblick på morgonen den 26:e.

Sitter på flygplanet och det var "boarding completed". Fast nej, istället öppnar dem dörren igen och in kommer en svettig herre som sprungit genom hela arlanda - Det var min man.
Hela planet suckar och buar ut den vilsna ungkarl som var lite sen. Försiktigt torkar han bort svetten i pannan samtidigt som han ber alla om ursäkt när han försöker hitta sin plats.

Eftersom att jag inte sett honom sen han dumpade mig för ett par år sedan så blev det lite stelt, men av en ren reflex så flög jag upp och började springa mot honom samtidigt som han sprang mot mig. Och där möttes vi, i mitten av flight sk1477 med ett helt plan buandes. Inte fan brydde vi oss.



Sedan blev det lite räkor och rött, skål på er


Kommentarer
Postat av: airplane love

utan dina andetag.. <3

2011-01-11 @ 00:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0