Mitt hårvax och jag

Ni vet den där känslan när man har glömt nåt och vet exakt var det är?
Glömde mitt hårvax på toaletten högst upp, det ligger framför spegeln eftersom att jag vaxade till det inför sista kvällen. Jag har väl inte ens satt på locket som vanligt, fattar inte varför man alltid glömmer det.

Ligger i sängen ganska nyvaken, matchdag! Kändes konstigt att vara tillbaka på is igår igen, men det var kul. Killarna sa att jag såg ut som en människa igen nu när jag klippt mig, och andra saknade mitt "Peter Forsberg-backslick" som man kör före/efter matcher. Men det växer ju som ogräs, så det är snart tillbaka.

Lite frukost på det här nu då. Tror det kommer gå bra ikväll!
Hörs snart zozozoqooqoqxoxoxoxo

Just ja, 9 Januari börjar Cali säsong 4 på HBO, underbart.
Så då blir det Hank 10 söndagar i rad, yeyeye.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vaxet stod i skåpet med locket på!

2010-12-28 @ 19:20:17
Postat av: Bajen e bäst!

Har farsan snott ditt vax!

Han har ju ingen användning av det, konstigt?

2010-12-28 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0