Tillbaka till vardagen

hej alla balla bolare!

Kom till Regina ett par timmar (5h?) sent igår, så det var bara att hoppa i säng direkt, vilket var otroligt skönt.
Kommer ihåg hur jävla trött jag var i köpenhamn, kom ju direkt från partey med dem bästa i förorten. Underbar kväll, hade inte en tanke på att gå ut först, men när även farsan tycker att man ska gå ut så finns det ju inget som kan säga nej!

Sitter nere i min lilla källare och kollar på "Bridget Jones dagbok", rätt mysigt faktiskt. Längtar lite tills jag kan gå och sova.

Okej nu kan jag faktiskt sova, underbart.
godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att du lyssnar på din pappa ibland iaf..

2010-12-28 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0