woho kirrat biljett till 25:e

TJENA BLOGGEN!
Fifan, kom precis in från en liten promenad och det är RUSKIGT kallt ute igen, och jag har en riktigt jobbig kväll med en fet jävla halsbränna...grejen är den att jag inte tål bananer, ändå vräker jag i mig det!

Har inte skrivit på länge som ni ser, men ni har väl typ inte missat något, tror jag. Astråkigt, visst? Allting har bara rullat på typ...förutom typ senaste veckan!
I Fredags till exempel, då träffade jag en person som stod mig väldigt nära under en väldigt lång tid! Det var första gången sen i Maj, och det var verkligen bara positivt, kände jag i alla fall!
Senare under Fredagsdygnet var det dags för game, Djurgården borta på hovet! Det blev 2-0 torsk inför en mellanstor publik, det var rätt kul!

I Lördags var det dags för game igen, denna gång med j18 mot mora, och det blev en skön vinst med 3-1 om jag inte minns fel! Efter det var det sportbar och lite skön mat innan jag tog mig själv in till söder för att hämta min kentbiljett som jag fixade till ett ofattbart bra pris! Så jävla nöjd...mer om kent sen babes!
Efter det fick jag för mig att dra till hovet och se på Djurgården-MoDo i Elitserien! Ganska så fullsatt, enbart för att Mr. Forsberg självklart spelade! Även om det var lite grishockey så var det jävligt kul å se! Läktarexperter är rätt roliga ibland, även om de gärna kunde hålla käften.
Ställning 2-1 en bit in i tredje:
- "Nu måste de ta en timeout! Eller nej, det gör dem inte så länge dem leder!"
-"Nej precis, utan det gör dem först när dem ligger under!"

Och idag Söndag vare dags för game igen med j18 mot leksand som e jävligt bra i år! Ganska snabbt fick vi en 5-1 ledning, men lite skön spänning på slutet resulterade i att vi vann med 6-5 istället, skönt som fan!
Denna söndag ska nu avslutas med semla typ....

OKEJ ERA FUCKERS, HÖR UPP!!!
Om drygt två veckor är det turnépremiär för gudarna! Indie-pojkarna som blivit stora och gör musik som ungefär kan låta som en trasig dator, vilken härlig utveckling!
Jag ser som fan fram emot det här, framförallt när dem verkligen lyckats med nytt material. Och sen att det är på annexet, jag har fått en liten känsla av att kent är riktigt bra inomhus, älskar att ljudet blir så mycket högre och att det är mörkt. Senast jag var där var 2007 när de spelade, "Tillbaka Till Samtiden" var aktuell. Kanske det sämsta albumet måste jag säga, men de får gärna lira "Generation Ex"! Nej fan, det här kan bli det bästa på länge, det tror jag!

God natt på er så hörs vi. Förresten, imorgon är jag helt ledig, njuuuuuuuuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0