Slickar mina sår

tjaaaaaaaaaaaaaaa.
sunday sunny sunday, fan att helgerna gå så fort, sömnen är inte direkt något jag kan skryta med.

Som vanligt blir det ingenting skrivet när jag sitter här, trots att tankarna annars flödar som vattnet i kukolaforsen, bra drag där i strömmarna.


"Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting"


Sitter just nu och undrar vad jag ska göra resterande timmar av söndagen, kanske borde man ratta ner mot affären och köpa sig något att förtära.


"och jag inser plötsligt kärlek får man bara se"


Imorgon är det dags för måndag igen, det vardagliga livet. Mina vardagliga vanor är ingen direkt höjdare, det är något som har förändrats den senaste tiden. Det där med att ta tag i saker och ting har jag verkligen tappat. Stress får en att tänka på allting på en gång. Gör en sak idag, gör en sak imorgon, det borde gå att lösa.


"och så tänder jag ljuset, trots att du hatar att klä av dig när jag ser"


Söndagar känns lite som någon slags mental förberedelse inför vad som komma skall, om man då sitter och tänker "ååååååååååååh balle vad jobbigt, det är snart måndag" så kommer det knappast bli bättre. Att hela tiden se dem här små målen, det roliga, då kanske man känner lite "sug min jarre vad skönt det här var" efteråt, låter det inte härligt? Fan vad kinky.


"Jag ber en bön när ingen ser mig, du har också mörka hemligheter"


Jag glömde berätta
att Kukolaforsen ligger långt upp i norra sverige, geografi är min grej.
Dem fyra tvillingåarna i Halland till exempel:
Lagan, Nissan, Ätran och viskan. Det är även ordnigen söder ifrån, det var min gamla lärare Sonja som lärde mig det någon gång runt 2002.

"håll käften"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0