Gudstjänst i Bro kyrka

Hade lite svårt å somna igår kväll, hade två sköna timmar på eftermiddagen så det var väl anledningen. När jag väl gick in djupet så började jag drömma klara drömmar.
Det jag minns mest är att jag var i Bro Kyrka, helt vanlig gudstjänst antar jag...kände mig väldigt mogen när jag satt där och slog ihop händerna.
Helt plötsligt så flyger alla personer upp och börjar dansa till ljudet av orgeln, som jag senare kom på att det inte var någon orgel, det var ett helt band.
Lite skrämd blev jag eftersom att stämningen var så lugn och fridfull precis innan, det var ju därför jag gick dit. I takt med att en ny låt spelades kom mormor headbangandes med händerna i luften till något som lät...precis, det lät som rock.
Så ja, det var ju verkligen hardcore gudstjänst i natt. Började tänka lite på olika religösa sekter. Knutby så klart, vem har inte sett deras gudstjänster.

GROTESCO! Fyfan vad bra, så jääääävla bra! Jag vill bara ha mer, bästa på länge.
Mr. Dorsin vet minsann hur man får folk att skratta.
Så svenskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0