On the road

Tjena på er, det har gått ett tag nu men jag har nu funnit tid att arkivera mitt liv.
Ligger just nu i sängen på ett hotell i Kamloops, British Columbia, i väntan på lite kvällstugg, beställde en saftig burgare. Väntar bara på den, sen skall jag fortsätta mitt californication-maraton.

Vi har varit ute på roaden i snart en vecka, vi började i Vancouver, älskar det stället verkligen! Alla berg runt omkring, luften känns så fräsch.
Så vi mötte såklart Vancouver Giants i Pacific Coliseum, den gamla NHL-arenan där Canucks spelade förut.
Det blev en jävligt rolig match. Canucks var borta så då går all publik och kollar på Giants istället, och folk blev det! 12 000 personer! Det var en jäkla rolig upplevelse, jäkligt fin arena. Vi förlorade iaf med 6-5 efter förlängning,  trots tvåmåls-ledning två gånger om...

(har inte någon större koll på vad jag skriver)

Igår så mötte vi Chilliwack, och där blev det vinst efter straffar! 3 poäng av 4 möjliga måste väl ändå vara godkänt. Men i alla fall, British Columbia är jäkligt fint.

Nu blir det att invänta matchen på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jejjj

Bra jobbat Rirr :)

2010-11-23 @ 14:05:05
Postat av: mormor

Vad roligt att få läsa lite från dig. Kul att ni vann sist. Håller tummarna för nästa match. Kramar!!

2010-11-23 @ 16:07:15
Postat av: Mamma

Puss och kram

2010-11-23 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0