Hola Bernado!

Har ett fint utkast här, men tänker icke publicera det.
MEN I ALLA FALL....Det har gått en vecka sedan jag skrev något, och grejer har det ju hänt.

- Poäng borta mot Lethbridge
Jajamen, 2-0 underläge blev 2-2, förlängning och där
lyckades vi vinna på straffar. Det var länge sen vi tog poäng!
I love the road.

- IFK Norrköping i Allsvenskan 2011
I helgen så säkrade peking en plats i allsvenskan kommande säsong.
Äntligen tycker jag, en klubb som för mig nästan är lika värdefull som
AIK. Så i vår är det Norrköping och Nya Parken som gäller!

- AIK-Julafton
I Lördags så bjöd klubben sina fans på vad de vill ha.
3 poäng borta mot Timrå i hockeyn, 3 poäng hemma på råsunda
och 3 poäng för juniorerna mot timrå hemma.

                    Tre alldeles utmärkta punkter, men kom precis på att det
                     saknas en rejäl jävel.

- Jackass 3D
Hur kunde jag glömma? Värt varenda kissfläck i brallan!
Ja, nästan så att man skrattade så mycket i alla fall. Världens största idioter har lyckats med sitt senaste verk. Ett gäng gäster dyker upp, men den kanske mest uppskattade var "Crazy Fart man" - Killen som för 3 år sedan fick mig att tappa andan efter att ha lagt upp pruttfilmer på youtube, och det gjorde honom världsberömd. Hur mycket gas har killen?
Att filmen var i 3D hade ju sin effekt också. Det fick i alla fall mig att ducka när en penis kom flygande rakt mot ansiktet.

                     Men allting kan ju inte vara felfritt...

- Tar från det undre lagret - i Oktober?
Tack snälla mormor för Aladdin-asken, det är ju en av de
viktigaste sakerna på julen. Men jag kunde bara inte låta den
ligga inplastad här i mitt rum, så jag tog några bitar...tills det bara var två bitar likör och två bitar rom kvar. Såååå...ja, jag tar från det undre lagret, i Oktober.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var ju meningen att den skulle(ätas från både övre och undre lagret). Vet att mörka chokladen är bäst och nyttigast. Är Du tillbaka i Regina nu?

Nu åker Barbro och jag upp till Jennie och fikar. Stor blöt puss och kram till Dig.

2010-10-20 @ 11:16:33
Postat av: jennie

Du har ju lämnat de godaste!...Kram på dig

2010-10-20 @ 11:38:48
Postat av: Sandra

Jackass i 3D, den skulle jag vilja se!

2010-11-12 @ 13:34:53
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0