Ingen jävla elegi!

TJA!

Har nu gjort min första vecka på High school, låter det inte helt fantastiskt? De två lärare jag har är superbra, var av den ena kommer från italien, han älskar fotboll. Underbart att kunna prata en blandning av spanska och italienska med honom!
Hittils har jag inte fått testa mina kunskaper på riktigt. Istället har jag funderat på hur jag ska stå för att se så skön ut som möjligt under nationalsången (ja, "O Canada" varje morgon!".

Precis tryckt i mig lunch, tror en timmas sömn skulle göra susen. Sen skall det duschas, rakas skägg, kläs på och spelas match! Edmonton på besök. Friday hockey night wohooo!
Och imorgon åker vi norrut för att möta saskatoon tror jag?

Okey, säger så då, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0