Tredje raka

Jag är så jävla imponerad!
Jag har kommit till staden som inte har höst, helt perfekt! Inga höstdepritioner, inga osköna sjukdomar, inge paraply, inget skit!
För en vecka sedan knallade jag runt i shorts och t-shirt, och idag har det kommit en halvmeter snö och termometern visar -10. Förstår inte att det kan slå om så fort. Och det är ju inte lite lite slask som kommer. Stockholmare! Kanadensarna här skrattar åt mig när jag berättar om vintern vi hade förra året.

Lite imponerande är också att vi slog ligaledaren Saskatoon med 5-2 ikväll, pats inkasserade alltså sin tredje raka seger, och vi är där med på slutspelsplats! yippieeeeeeeeeeeeeee


Bildbevis på att jag sköter min kost;
liten cola och ingen pommes.


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Men Rirren! Shorts om det är -10????

Kramar i massor

2010-10-27 @ 08:45:45
Postat av: mormor

Vá duktig du är. Kul att ni kommit in i en vinstperiod. Klä på dig.puss

2010-10-27 @ 08:54:27
Postat av: Pappa

Bra där gammelmoster... Otur när du tänkte kanske..

2010-10-27 @ 11:40:06
Postat av: Brorsan

Hahah tank kerstin vafan

2010-10-27 @ 15:24:43
Postat av: Brorsan

Tant Kerstin*

2010-10-27 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0