Jobbar på

Jag tar mig nu tiden att skriva.

Min "bantning" går superbra, snart finns nog inget kvar av mig. Mamma som har lite koll på ätstörningar och sånt är lite orolig, men det är inget att vara orolig för. Inte så mycket förändringar i min kost, den är ju trots allt bra. Dricker i och för sig inte ens cola på lördagar! Men men...lack är jag.

HÄR HÄNDER DET GREJER!
- Vi har nu två raka segrar, det har alltså gått bra! Imorgon kommer Saskatoon på besök.
- På måndagskvällen började det komma nederbörd i form av fint regn eftersom att vinden är så jävla stark. Det slår snart om till minusgrader och imorgon bitti har vi snö. Fort går det, förra veckan hade vi över 20 grader.

Paranormal activity 2
är i full gång, och det låter riktigt lockande. Jag har inte sett ettan men funderar starkt på det, men jag undrar om det verkligen är bra å göra det här nere i min ensamma källare. Tanken av att få strömavbrott mitt under filmen gör mig bajsnödig.
Har aldrig hängt med i skräckfilmsvärlden, ser hellre en film som man kan skratta åt och blir bajsnödig på det viset. Saw 3D är ju nästa nagelbitare som ska upp på duken.

Äsch, nu går jag och sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0