Happy halloween

Eftersom att ni är mina polare så kan jag ju berätta ungefär allt för er, spelar ingen roll hur pinsamt eller...sjukt det egentligen är, eller hur?
Hade jag inte känt så skulle jag inte berätta vad som hände igår.

Rosa bandet var i centrum i gårdagens match, allt var supertrevligt, jättemycket folk. Men vi förlorade med 11-1 inför vår publik, det var så pinsamt.
Vår målvakt byttes ut efter 4-0.
Vår andra målvakt fick ta emot folkets jubel.

I tredje perioden så fångade i alla fall vår målvakt ett löst skott från halva plan, då fick han ta emot kvällens största applåd. Jag har i alla fall aldrig varit med om något liknande.
Nåja, det är väl en upplevelse som få får vara med om!

Tränarna hade inte så mycket att säga efter matchen;
"Om vi inte jobbar när vi ska, så måste vi jobba imorgon. Var här klockan nio imorgon"  var det enda som sades. Imorse möttes vi dessutom av orden "Vem ska sluta först?" på en stor tavla i omkl-rummet, då var vi väldigt säkra på vad som väntade.
Tränarna kom in och sa att vi skulle förbereda oss på en "mental" träning, jag tror de flesta kopplar det till att man tränar tills man inte kan stå längre, men så blev det icke...
Den mentala träningen handlade istället om att varenda pass skulle sitta rätt och varenda skott skulle gå på mål. Det gjorde mig imponerad, jag tror en till mördarträning hade dragit ner lagkänslan i botten. 

                   
                                                   Happy Halloween på er

Kommentarer
Postat av: Erica

Rätt sexig pirat alltsåå. Som sagt, klänning passar dig Ricard! :)

2010-11-01 @ 04:12:22
Postat av: mormor

Åh det var snyggt!!!!

2010-11-01 @ 09:57:05
Postat av: Pappa

Bara att skratta åt förlusten, går inte att analyser något sådant. Publiken har grym humor där iaf haha. Robban har en skön anekdot om hur man skrek till Davidson..

2010-11-01 @ 17:23:19
Postat av: Brorsan

söt klänning :)

2010-11-01 @ 18:40:04
Postat av: Claes

E den äkta, Muchen?

2010-11-01 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0