1 cent

Tjena på er!
Ligger i sängen och är lite smågrinig på att jag inte kunde föra över pengar till svenskaspel.se, ville ju roa mig med nåt. Men det gick ju inte, har inte med mig den där dosan, kortläsaren. Får väl be mami eller papi om hjälp, tror dock att de hellre torkar sig i stjärten med pengarna än att ger det till mig...gratispoker är ju iofs billigt och bra!

Sen vill jag även ta och gnälla lite på de här små kopparmynten, nu menar jag inte 50-öringarna i sverige. 1 centarna helt enkelt. wtf?! 50-öringen är ju rena hårdvalutan jämnfört med dessa...hårdvaluta kanske är fel ord, men ni hajar va...100 exemplar av denna lilla fis har samma värde som sju kronor.

Den här dagen bjöd på en och en annan överraskning.
Det börjar med att min väckarklocka ringer en hel halvtimma försent, inte för att det gjorde mig nåt, men hur kan det komma sig? Åkte i alla fall ner till hallen och var där vid nio, då vi hade "check in". Då behöver man bara åka dit å visa sig, och sen åka hem. Men istället för att åka hem så stod en timma fys på schemat, och där efter 2 timmar på is (tänk er hur isen såg ut efter 2 timmar, vi gjorde snöänglar). Och allt det där på en ganska så tom mage eftersom att jag hade planerat att äta en större frulle efter check in. Vet inte riktigt vem man ska kritisera i det här fallet...som tur var klarade jag mig alldeles utmärkt.

Ska avsluta med att credda:
Kanal5:s nya show med Filip&Fredrik! Ni vet säkert vilken jag menar, jag minns inte titeln och orkar inte leta upp det igen, men det har något med sällskap att göra. ASBRA!! Dagens profil Nina är ju inte direkt något som man ligger å tänker på om nätterna, men hon fick mig allt att skratta. Visst, lite pinsam kanske, men bra tv blir det. Har en känsla av att det här programet kommer att växa med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0