Förlängd visit i philly

Hallå på er där ute i den ljuva sommarnatten!
Trots all jäkla fritid jag har här i philly så har uppdateringen varit mindre bra!
Men kul har jag haft det, jag och Mr. Chaput.

På kvällens schema stod det "Middag 5.00 pm", skönt tänkte vi.
Istället var det "Rookie party". Helt okej käk, och en massa mingel. De hade tagit dit en massa fans som ville snacka och få autografer. Detta var ingen av oss beredd på, vi var rätt inställda på att få komma tillbaka till hotellet ganska snabbt och ta det lugnt, men så blev det då inte...

Philly bjuder på fortsatt kanonväder, och det passar då inte bättre än att jag får stanna kvar ytterligare ett tag. På fredag början campen med dem stora grabbarna, ska bli kul! Så jag vet inte än när jag får åka tillbaka till Regina, men det spelar ingen roll!

Imorgon så ska vi åka buss till nåt ställe, vet inte riktigt var, men det tar några timmar. Vi ska möta Washington Capitals motsvarande lag som vi har, det vill säga en massa rookies. Det blir spännande. Min polare och captain of regina pats är med.


Kommentarer
Postat av: schrowe

vad är det man läser, med dom stora grabbarna!!!



lycka till :)

2010-09-16 @ 22:07:03
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0