Fotbolls EM 2012

Kom nyss hem från träningen, som vanligt går jag inte på aftonbladet.se för att se vad som händerrrrrrrrr

Verkar som att sverige spöade san marino med 6-0, det känns ju positivt. Vet inte hur ofta vi gör så mycket mål egentligen. Det senaste jag kommer ihåg är sverige-bulgarien i...kan det vara EM 2004? Om jag inte har helt fel så blev det då 5-0, den matchen då våran Henrik Larsson gjorde det hängande nickmålet på chippens inlägg.

Det här känns i alla fall jävligt kul, längtar tills EM, även om det är långt kvar och det bara var san marino vi mötte ikväll. Av det lilla jag såg så gjorde Kim "tjockis" Källström en bra match, bollen som han skickade på djupet mot zlatan vid 1-0 är ju rätt snygg måste jag säga. Men som sagt, det var bara san marino...hehe.

NOG OM DET!
Antingen så har jag drömt eller så har jag hört fler än en gång.
Jag är tydligen lik nån kille i "How i met your mother".
Jason Segel är i alla fall namnet...vet inte riktigt hur jag ska ta emot det.


Ska lägga mig framför första avsnittet av svenska Idol nu!!!
Sen är det "Äntligen morgon med Adam & Gry".

Kommentarer
Postat av: matilda

ååååh marshall! blidis du ska ta det som en komplimang ;)

2010-09-08 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0