Friday Hockey Night!

Jag är sjuk, men trivs ändå med livet!

Sitter hemma framför tvn, nascar just nu. Kollar inte direkt, har fullt upp med datorn!
Har haft en hel del samtal på skype idag. Bland annat så fick jag se min lilla vovve, älskar att han viftar på svansen när jag ropar och visslar!
Sen hade jag voldemort på tråden också, han hade idolmys med snygg-niklas.

Hockey; Grabbarna sitter på bussen österut just nu. Premiär ikväll, Brandon borta. Lite synd å sitta här. Men ser fram emot en skön kväll med bra mat och matchen på tv. Tror det kan vara den perfekta medicinen. Känner mig faktiskt redan mycket bättre!

Så att...äntligen, sässen är igång!


Kommentarer
Postat av: savannah

p.s

du är fin :)

2010-09-27 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0